آروین عزیزمآروین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
مامان آروین (مریم)مامان آروین (مریم)، تا این لحظه: 40 سال و 16 روز سن داره
بابای آروین (محمدرضابابای آروین (محمدرضا، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
رادین عزیزمرادین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

پسرم آروین

درخواست رمز

1392/7/25 14:12
نویسنده : مریم
829 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و احترام بر بازدیدکننده عزیز و محترم  

از امروز تمام پستهای وب رمزدار شدن و این امر همچنین ادامه دارد . از همه دوستان عزیز و محترمی که وبلاگ و یا سایت دارند در صورت درخواست ، رمز داده میشود ( فقط خواهشا در همین پست درخواست رمز کنید) .

بازدیدکننده های محترمی که وبلاگ ندارند لطفا و خواهشا تقاضای رمز نفرمایند .

 به دوستان عزیزی که رمز داده می شود تقاضا دارم رمز را در اختیار هیچ فرد دیگری قرار ندهید ، از این بابت راضی نیستم و تعهد حق الناسی دارد . 

                                                         با تشکر

                                                  مامان آروین (مریم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان امیر مهدی (سوده)
25 مهر 92 16:51
سلاااااام خوبی عزیزم؟چرا رمز دار کردی اخه؟منم رمز میخواممممممممممممم!!!!!حیف صورت ماه گل پسر نیست مطالبش رمز دار بشه




سلام قربونت برم عزیزم

خودم هم دوست نداشتم رمزدار کنم اما به هرحال احساس کردم که هر خونه ای باید برای ورودش یه زنگی داشته باشه تا هرکسی نتونه بیاد داخل .
چند روز دنبال کد رمز برای ورود به وبلاگ بودم که عمل نکرد . آخه بعضی از افراد نظرات پستها و لینک دوستان رو کلا بررسی و تفتیش کامل میکنند که این امر باعث ناراحتی ام میشه .امیدوارم کدی باشه که نظرات و لینک دوستام هم رمز دار بشه .

البته برای نمونه صورت گل پسرم رو تو پست ثابت گذاشتم .

عزیزم رمز را برایتان تلگراف کردم .


مامان امیر مهدی (سوده)
25 مهر 92 16:51
پس نظر من تو پست قبلی کجاستتتتتت


تائید شد عزیزم . ببخشید از صبحی وقت نکردم .
سمیرا مامان پرنیان
25 مهر 92 22:58
مریم جون چرا رمز منم رمز میخوام


سمیرا جون به دلیل مزاحمتهاو دخالتهای بعضی ها .
عزیزم تلگرافت رو چک کن .
مامان بردیا شیطون
27 مهر 92 20:57
مامانی رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیزم رمز رو براتون تلگراف کردم .
نازنین
27 مهر 92 21:55
مطمینم برای این کارتون دلیلی داشتید.
اگه رمز رو به منم بدید خوشحال میشم.


عزیزم رمز رو براتون تلگراف کردم .
مامان ابوالفضل وفاطمه زهرا
27 مهر 92 22:33
ممنون برای رمز


خواهش میکنم عزیزم .
مامان سونیا
28 مهر 92 9:25
ای بابا شما هم که رمز دار شدید که اگر صلاح میدونید به ماه یک رمزی بدید


چشم حتما
لیلا مامان پرنیا
28 مهر 92 11:34
سلام مریم جون ممنون میشم به منم رمز بدی
چشم عزیزم حتما

مامان پارمیدا
28 مهر 92 17:08
سلام دوستم میشه رمز رو واسم بفرستی . ممنون


بله حتما
نرگس مامان باران
30 مهر 92 17:44
سلام مریم جونم منم رمز


چشم حتما
مامان آروین
1 آبان 92 22:57
سلام دوست عزیزم خوبی
چه خبر؟ همه چی رو به راهه!!! همه پستها رمزدار شده
ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید


سلام عزیزم ، قربونت برم . ما خوبیم .
والاه خیر خاصی نیست طبق هر روز سرکار و بعد خونه و خونه داری و بچه داری .
آره مجبور شدم رمزدار کنم یعنی مجبورم کردند .
قربونت برم شما هم شاد باشین عزیزم .
فرشته مامان نیایش
2 آبان 92 16:40
سلام مریم جون. امیدوارم که حال خودت و گل پسرت خوب باشه. من یه ماهی رفته بودم تبریز و دسترسی به نت نداشتم که بهتون سر بزنم. اگه صلاح دونستید منم رمز می خوام. بوس برای آروین جون.


سلام عزیزم خوبین؟ پس حسابی رفتین برای خوشگذرونی .
چه کسی بهتر از شما دوستان عزیز .
عزیزم رمز رو برات تلگراف کردم .
از طرف من نیایش جون رو بوسه بارون کنین .
گیلدا
6 آبان 92 11:35
سلام عزیزم.خوبی؟منم رمز می خوام.


سلام قربونت برم
براتون خصوصی ارسال کردم
مامان حدیثه سادات
6 آبان 92 16:53
سلاااااااااااام عزیزم. میتونم بپرسم چی شد که رمز دار کردی؟
اگه میشه به من رمز بدید.
به وبلاگ دختر منم سربزنید خوشحال میشم.بااجازه لینکتون میکنم.


سلام عزیزم
از ذست بعضی ها ......
رمز رو براتون خصوصی فرستادم.
قربونتون برم منم در وقت مناسب لینکتون میکنم و بهتون سر میزنم .
دخـتـري از تـبـآر زمسـتـآن..
11 آبان 92 18:48
سلام مريم جون،مدتيهـ كه خآموش ميخونمتون،رمز رو لطف ميكنين؟!
لطفا خصوصی تون رو چک کنید .

مریم
22 آبان 92 1:13
مریم جوووون آه چرا همه پست هارو رمز دار کردین؟؟؟؟ اتفاقی افتاده مگه؟؟؟؟؟؟ ولی خب گفته بودین در خواست رمز بدیم منم ازتون رمز میخوام البته اگه افتخار میدین....................
مریم
پاسخ
از دست بعضی ها مجبور شدم رمزدار کنم . اتفاق : فضوووووووووووووووولی . عزیزم خصوصی تون رو چک کنین براتون فرستادم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم آروین می باشد