آروین عزیزمآروین عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
مامان آروین (مریم)مامان آروین (مریم)، تا این لحظه: 40 سال و 16 روز سن داره
بابای آروین (محمدرضابابای آروین (محمدرضا، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
رادین عزیزمرادین عزیزم، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

پسرم آروین

قالب جدید به مناسبت دو سالگی

1392/9/9 7:07
نویسنده : مریم
270 بازدید
اشتراک گذاری

 آروین جان ، این قالب رو برای یکسالگیت به سایت لی لی تم  سفارش دادم و برات آماده کرد . به نظرم خیلی قشنگ بود و من هم خیلی بهش عادت کردم .

اما برای دو سالگیت لی لی تم  زحمت این قالب رو کشیدند .

قشنگ و شیک

 

و این هم صفحه ورودی

مرسی لی لی تم

 

lilitheme.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نازنین
9 آذر 92 23:53
به..به..به.. فالب وبلاگ جدید مبااااااااااارک. خیلی قشنگ شده. البته بیشتر قشنگیش بخاطر عکسای خوشگل آروین جونه.
مریم
پاسخ
قربونت برم عزیزم ، تو چققققدر خوب و مهربونی
مامان حدیثه سادات
10 آذر 92 1:00
مبارکه!!!!!!!!!!!!!!!
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان کیاراد(آرزو)
10 آذر 92 8:52
سلام.قالب جدید مبارک عزیزمهم قالب عالی شده هم صفحه ورودی
مریم
پاسخ
سلام به روی ماهت مرسی گلم لی لی تم زحمت کشیدند
لیلا مامان پرنیا
12 آذر 92 9:22
قالب جدید مبارکه واقعا با صورت مثل ماه آروینم زیبا شده
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم . شما خیلی لطف دارین هزار تا برای پرنیا جونی خودم
مامان ابوالفضل وفاطمه زهرا
16 آذر 92 12:04
سلام مریم جون . فالب جدیدتون مبارک خیلی فشنگه ،ولی عکسای اروین خخخخخخخخخخخخخیلی فشنگترند .
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم شما خیلی لطف دارین
مریم
17 آذر 92 20:12
خیلی قالب وبلاگ جدید خوشگله............البته بگم پسر ما خیلی ناز و خوش تیپه من اپم.......
مریم
پاسخ
قربونت برم چشاتون قشنگ میبینه
مامان بردیا شیطون
18 آذر 92 22:49
قالبت مبارک عزیزم... خیلی قشنگه
مریم
پاسخ
قربونت برم قشنگ میبینی عزیزم
زهرا
19 آذر 92 22:47
سلام قربونت برم اروین چون که اینقدر نازی لینک شدین اگه دوست داشتین به وب من هم سر بزنیدhttp://www.kolbehmohabbat.parsiblog.com/
مریم
پاسخ
در اولین فرصت چشم
آیسان مامان ماهان
7 دی 92 11:59
ای جوووووووووووونم بلاخره یه پست باز پیدا شد...چشم و دلم روشن
مریم
پاسخ
آیسان مامان ماهان
7 دی 92 12:01
جفت قالبها شیک و خوشگلن،الان یادم اومد من با قالب اول آروین جان دوست بودمعزززززززززززززیز دلم ماشالله چه آقایی شدی
مریم
پاسخ
فدای چشای قشنگت برم که قشنگ میبینی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم آروین می باشد